about last night : out and about with C&J

The four of us have been talking about it forever, and finally made it happen: champagne and oyster night. We met them at Blood and Sand, which is this swanky little craft cocktail restaurant off Washington Ave.

I didn’t get any pics of our food, because I was living in the moment, and forgot. 💜

It was good though. Very good.

After dinner, we ended up in a cutesy little champagne bar over in Lafayette Square.

And eventually headed upstairs to Bailey’s Chocolate Bar, where I had somehow never been previously. It was incredible. Just the smell alone was worth the trip.

As always, the conversation was amazing. They just get us.

We’re already planning the next get-together.

happy belated birthday to me

Tonight was the blind wine tasting/rating with C&J.

We had five bottles of wine: different types and prices. The goal was to guess the type and price of each bottle. We had a sheet to guide us, telling us the five types and prices.

This was so fun! Somehow I managed to get a perfect score on identifying the type of wine, and then I guessed the price of the two most expensive bottles. Look at me being all wine fancy and shit!

Jess even made a little book for me to keep with the labels and descriptions of the wine, and I love it!

We have the best friends. ❤️❤️

Oh and in case you wanted to know pairing to price. The checks indicate what I guessed correctly.

The pinot and tempranillo were awful. The cab and syrah were top notch.

This was soooooo fun. 100% will do again. Next up: white wines.

I meant to get a pic of the four of us, but we were having such a good time that I forgot. 💖

what a weird life we lead

Just got a Facebook invite to a small party being thrown by a new friend.  There are only 13 people on the invite list. The text of the invite says (in part):

We have a few rules but the main thing to note is THIS IS NOT AN ORGY! (Next time, I promise). Wait, I lied… the main thing is consensual touching only. Ask often! 

Gotta discuss it with the husband, but I kind of want to go. I’m ready to meet some new people. We met the couple hosting a few weeks back at N’s birthday party, and they were really cool.

A blast from the past!!

I took the kids to Target earlier and ended up running into an old friend I haven’t seen in like twenty years!! We used to work together at the Ferguson Library. We used to go country line dancing together at Incahoots. Omg I can’t believe it! There may have been squee-ing. Haha.

Freya insisted we get a pic, and even though I looked fucking awful, I jumped at the chance. In my defense, we’re going hiking later. Lol.

❤️❤️❤️

And now we’re meeting for lunch later this week.

Heartwarming

Last night, at the party, i had several friends tell me how much they love me and how I’ve changed their lives, and I just feel so loved…like wow. It was enlightening to see myself through their eyes momentarily.

I’m so lucky to have such amazing friends.